Massage en afscheid

14 januari 2015 - Temuka, Nieuw-Zeeland

Gert-Jan stond vroeger op dan Mien en liet haar nog even liggen. Ze was moe en had nog veel last van haar nek. Hans liet hem het "bowls" zien. Corina heeft vandaag ook haar koffer alvast voor het grootste deel ingepakt. We zijn nog even naar Timaru geweest en Hans is geslaagd voor een nieuw hemd. Corina heeft daarna nog een massage gehad van een uur voor d'r nek. Massages zijn hier goedkoper dan in NL. Dat gaf veel verlichting. Ze zag t niet zo zitten met deze nekpijn om in een vliegtuig te zitten. We hoorden vandaag dat er gisteren een aardbeving was in Te Anau van 5.5. En op 6 januari was er een van 6.0 bij Arthur's Pass. We hebben niks gevoeld. Corina baalde een beetje want die wil dat wel een keer meegemaakt hebben. Daar moest Ineke nog om lachen. Niet dat ze mensen schade toewenst maar gewoon een lichte om het te ervaren. We hebben Hans Remmerswaal nog gezien. Gaat weer goed, hij heeft weer vertrouwen om stapje voor stapje te lopen. Ook afscheid genomen van hen. Thuis laatste beetje ingepakt met zijn tweetjes en koffers gewogen. We mogen mee want t is nog geen 30 kilo pp. Alister en Shona wilden dat filmpje ook welzijn van Allister dus kwamen ze kijken en nog een keer afscheid nemen. 'S Middags waren ook vrienden van Rae en Hans afscheid komen nemen. André heeft heerlijk gekookt. Hamish en Ineke aten ook mee. Heerlijk lamsvlees met heerlijke jus, aardappeltjes, broccoli en broodjes. Lekker ijs na. Daarna nog filmpjes van hoogtepunten gekeken. Afscheid genomen van iedereen en adressen etc uitgewisseld. En naar bed gegaan. Hieronder vluchtgegevens. Via https://nl.flightaware.com kun je ons volgen. Typ dan bij maatschappij Singapore Airlines en bij vluchtnummer alleen de cijfers niet de letters.

Vluchtgegevens terugreis:

Van Christchurch naar Singapore op 15 januari om 12:00 uur lokale tijd (00:00 uur Nederlandse tijd) met SQ298. Aankomst Singapore om 17:40 uur (10:40 uur Nederlandse tijd)

Van Singapore naar Amsterdam op 15 januari om 23:55 uur lokale tijd (16:55 uur Nederlandse tijd) met SQ324. Aankomst Amsterdam 16 januari om 06:45 uur Nederlandse tijd.